george r. r. martin
30.04.2013
Çok beğendiğim bir seri ama bu kitap çok sakin geçti bence serinin en sıkıcı kitabı tabi game of thrones ne kadar sıkıcı olabilirse:)
Baskı: Kargaların Ziyafeti (Buz ve Ateşin Şarkısı, #4, Kısım 1)