A
aklidenge

30.04.2013

9/10

Çok beğendiğim bir seri ama bu kitap çok sakin geçti bence serinin en sıkıcı kitabı tabi game of thrones ne kadar sıkıcı olabilirse:)

Baskı: Kargaların Ziyafeti (Buz ve Ateşin Şarkısı, #4, Kısım 1)