N
nurmina

18.04.2014

4/10

doğrusu yazarın okuduğum en kötü romanı idi bana göre.büyük hayal kırıklığıydı benim için hiç zevk alamadım okurken

Baskı: Kadere İnanır mısın? (Crown's Spies, #1)