julie garwood
18.04.2014
doğrusu yazarın okuduğum en kötü romanı idi bana göre.büyük hayal kırıklığıydı benim için hiç zevk alamadım okurken
Baskı: Kadere İnanır mısın? (Crown's Spies, #1)