kimberley freeman
23.05.2014
Kitap güzeldi beğenerek okudum ,ama kitabın ortasında bazı bölümler çok uzatılarak anlatılmış sonu ise kısa kısa geçti sonunu böyle beklemiyordum daha devamı olmalıydı.
Baskı: Kır Çiçeği Tepesi