alexandra adornetto
19.04.2014
yorumları okuyup çok sinirlendim neden beğenmemişler hala anlamış değilim bence bu kitabı okumak isteyen kişiler varsa hiç tereddüt etmeden yorumlara aldanmadan alıp okusunlar .MÜTHİŞ BİR SERİ :D :D
Baskı: Hale (Hale, #1)