D
dolunay

22.04.2014

10/10

çok güzel ve eğlenceli bir kitaptı.bol bol güldüm :)) yazarı sevenlerin keyifle okuyacağını düşünüyorum. karakterler,olayların kurgusu ve anlatımıyla okuması çok keyifli. bir solukta biten bir roman ortaya çıkmış.

Baskı: Kadere İnanır mısın? (Crown's Spies, #1)