teresa medeiros
22.04.2014
çok eğlendim kitabı okurken... çok da sevdim hikayesini ve karakterlerini... yazarın GÜLLERİN FISILTISI kitabından sonra en sevdiğim kitabı bu oldu... serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)
Baskı: Unutulmaz Öpücük (Fairleigh Sisters #1)