sinan akyüz
23.04.2014
Anlatımı çok kötü fakat konusu güzel olan bir kitap. Çok da sanatsal bir anlatımı yok. Böyle bir konu daha da dram dolu anlatılabiliridi sanırım.
Baskı: Piruze: Şam'da Bir Türk Gelin