M
murit

23.04.2014

7/10

Anlatımı çok kötü fakat konusu güzel olan bir kitap. Çok da sanatsal bir anlatımı yok. Böyle bir konu daha da dram dolu anlatılabiliridi sanırım.

Baskı: Piruze: Şam'da Bir Türk Gelin