A
acelya_oslem

19.02.2015

8/10

Kitap pembenin hayatından çok onun annesinin hayatını anlatıyor. anlatım çok iyi sürükleyici ve bir günde bitirdim. kısa metraj film gibi hissettim.

Baskı: Pembe ve Yusuf