
Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)
gayle forman
T
TheSerpilD
29.04.2014
5/10
Ben böyle bir durumda kalsaydım kardeşimin olduğu tarafı seçerdim açıkçası... Onsuz; Eğer Yaşarsam her gün acı çekerim Eğer Yaşarsam hiç bir zaman mutlu olamam Eğer Yaşarsam her gün ölürüm... O yüzden kardeşim olmadan asla...
Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)