A
aslihnoztrk

25.01.2014

8/10

Kitabın çoğu biraz sıkıcıda olsa son birkaç bölüm mükemmeldi kesinlikle.

Baskı: Kargaların Ziyafeti (Buz ve Ateşin Şarkısı, #4, Kısım 2)