M
mevsim

20.04.2013

6/10

seri olmayan diğer kitaplarına oranla çok da başarılı bir kitap değil... o kadar ki serisinin ikinci kitabını bile okuyamadım...

Baskı: Bir Alışverişkoliğin İtirafları (Shopaholic, #1)