N
Neva

15.05.2012

8/10

Beni beyaz dizi günlerime (ki o günler bitmedi;) götüren bir kitaptı. Yolda gidiş geliş okumamla su gibi aktı gitti:) Çok da güzel bir hikayeydi

Baskı: Bir Yaz Gülüşü (Sedikhan, #6)