K
Kurtlukitap

28.04.2014

4/10

Yazarın ilk kitabına nazaran bu okuması ve anlaması zor bir kitap sayılabilir.Hikaye çok güzeldi fakat hikayeler bölük pörçüktü.

Baskı: Çemberin Dışındakiler