asude
12.12.2014
Cok eglendigim bazi bolumlerini ise tekrar tekrar okudugum bir kitap oldu. 1.kitabi geç okumam benim için iyi olmuş bu kitabı uzun zaman beklemedim. Yazara not; umarim bundan sonraki kitaplar da hemen çikar. Fazla beklememek dilegiyle
Baskı: Pabucumun Ajanı -2