R
Romantik Optik

27.04.2014

6/10

Kesinlikle diğer iki kitaba oranla daha sıkıcıydı Claire ve Ryan olmasaydı patlayabilirdim . Bir tek sonunu çok beğendim okurken zorlandım ve kötü bir huyum vardır kitabı sevmesem de o kitap bitecek. Ama ne olursa olsun Yazarı çok seviyorum ve kitaplarının devamını bekliyorum. :)

Baskı: Cennet (Providence Üçlemesi, #3)