D
Defne:)

13.07.2014

6/10

Kızı harcadılar resmen. Çok hazin bir olay. O zamanın kültür yapısı, sorunları güzel anlatılmış. Ama harikulade olduğunu da söyleyemem.

Baskı: Düşlerimin Prensesi