D
delimi-ne

28.04.2014

6/10

Bazı yerleri pek içten değil gibi geldi bana. Yazılmak için yazılmış gibiydi. Tutarlı değildi sanki. Tarık Akan'dan çok diğerlerine üzüldüm. Çünkü o hapse de girse hala Tarık Akan olmaya devam etmiş. Bazı düşünceleri bana ters geldi. Yine de o dönemde yaşananların birazını görmüş biri olarak böyle bir kitap yazmasını takdir ettim.

Baskı: Anne Kafamda Bit Var