L
leylakce

22.09.2013

8/10

18.yy Amerika'sında bir çiftlikte yaşananların Besleme,Lavinia ve Belle 'in ağzından anlatıldığı bir roman.Anlatım sade,merak uyandırıcı,sürükleyici. Zenci -beyaz ayrımını ,aile kavramında bütünleştirerek veren yazar etkileyici bir hikaye açığa çıkarmış. Beğenerek sıkılmadan okudum.

Baskı: Bir Beslemenin Günlüğü