gülten dayıoğlu
20.07.2012
okuduğum da ortaokuldaydım. o kadar çok ağlamıştım ki. uzun zaman etkisinden çıkamadım. bazı kahramanları parçalayasım gelmişti.
Baskı: Fadiş