T
TheVoice

01.05.2014

10/10

Altı çizilesi , bir kenara alınıp da tekrar tekrar bakılası o kadar çok düşünce var ki. "Bu benim olsaydı nasıl olurdu ? " sorusu yerine "Bu benim olmasaydı ne olurdu?" sorusunu sorsak nasıl bir insan olurduk ? Mutluluk ve mutsuzluk kavramları ile yaşlılık ve ergenlik dönemlerine dair o kadar anlamlı , düşündürücü cümleleri var ki ; her biri üzerinde saatler boyunca düşünüp tartışılabilinir. Beni çok etkiledi , umarım aynı etkiyi diğer okuyan arkadaşlar üzerinde de sağlayabilir.

Baskı: Yaşam Bilgeliği Üzerine Aforizmalar