becca fitzpatrick
07.02.2015
sürekli kavga ettikleri için Nora'ya sinirlensem de kitap güzeldi. özellikle sonları daha aksiyonluydu. bu seriyi herkese tavsiye ederim.
Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)