I
incapita

04.07.2012

5/10

ilk kitapta çok ümitlenmiştim..ikinci kitabı sabırsızlıkla bekledim..ama ne yazık ki ikinci kitap saçma sapan bi şekilde sona erdi..güzel bir konunun parlak bir fikrin heba edildiğini düşünüyorum..

Baskı: Sapphique (Incarceron, #2)