H
halil46

05.05.2014

6/10

Dili çok hoş ama sadece sonu etkileyici. Sonuç için yüzlerce sayfayı okumak biraz gereksiz gibi. Ama Ahmet Ümit'in dili kullanımı ve üslubu çok hoş.

Baskı: Beyoğlu Rapsodisi