F
firebender

20.02.2015

8/10

Doğa üstü bir kitap için oldukça edebi ve duygusal ama ben çok sevdim ( belki de içindeki Rilke şiirleri yüzünden)

Baskı: Ürperti (The Wolves of Mercy Falls, #1)