E
estima

04.03.2015

4/10

Büyük umutlarla aldığım ve bana hayal kırıklığı yaşatan kitap. Neden o kadar abartmışlar anlamış değilim. Sıkıcı ve bir o kadar da amaçsızdı.

Baskı: İmkânsızın Şarkısı