S
senauyanik

09.05.2014

7/10

En son kısımda gerçekten gözyaşlarınızı tutamıyorsunuz... Müziğin Ardında adındaki ekleme bölüm ise bence çok tatlı bir fikir.

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)