B
betfln

20.02.2015

7/10

İlkinden daha iyi olduğu bi' gerçek evet ama yine de ortalama bir kitap olduğunu değiştirmiyor, seriyi sırf başladığım için devam ettirmeyi düşünüyorum

Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)