becca fitzpatrick
20.02.2015
İlkinden daha iyi olduğu bi' gerçek evet ama yine de ortalama bir kitap olduğunu değiştirmiyor, seriyi sırf başladığım için devam ettirmeyi düşünüyorum
Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)