C
certolek

12.05.2014

6/10

Biraz karanlık bir bakış açısıyla ele alınmış, sanırım okuyucuyu gerçekten rahatsız etmek istedi bunu da başarmış gibi görünüyor.

Baskı: Tavan Arasındaki Buda