A
Argent

13.05.2014

10/10

Biraz sıkıcı gelebilir. Ama ben ne diyeyim sonunda ağladım. Güzel bir kitaptı. Okuyun bence..

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)