L
LadyMaria

20.02.2015

6/10

İlk kitabı çok beğenmeme rağmen bu kitabı okurken gerçektende sıkıldım.Konusu güzel ancak hikayenin işlenişinde sıkıntı vardı.Sonlara doğru sevdiğim için bu puanı verdim.Okumak istiyorsanız beklentinizi düşük tutun bence.

Baskı: Geçmişten Gelen Mutluluk (The Rules of Scoundrels, #2)