6/10
İlk kitabı çok beğenmeme rağmen bu kitabı okurken gerçektende sıkıldım.Konusu güzel ancak hikayenin işlenişinde sıkıntı vardı.Sonlara doğru sevdiğim için bu puanı verdim.Okumak istiyorsanız beklentinizi düşük tutun bence.
Baskı: Geçmişten Gelen Mutluluk (The Rules of Scoundrels, #2)
