N
NightMare

18.05.2014

10/10

son iki kitabı soluksuz okuduğum için beynim allak bullak oldu fakat ş u kadarını söyleyebilirim : Hayatımda okuduğum en iyi seri.

Baskı: Harry Potter ve Ölüm Yadigârları (Harry Potter, #7)