Sen ve Ben
Sen ve Ben

aret vartanyan

M
Misslinguist

12.11.2012

6/10

Sohbet havasında olduğu için dili akıcı. Ayrıca düşünceleri de güzel, ama sanki kitabın başından sonuna kadar hep aynı şeyleri anlatıyor. Başlarda güzeldi ama sonraları sıkıldım açıkçası.

Baskı: Sen ve Ben