
Sen ve Ben
aret vartanyan
M
Misslinguist
12.11.2012
6/10
Sohbet havasında olduğu için dili akıcı. Ayrıca düşünceleri de güzel, ama sanki kitabın başından sonuna kadar hep aynı şeyleri anlatıyor. Başlarda güzeldi ama sonraları sıkıldım açıkçası.
Baskı: Sen ve Ben