
Cerrah (Rizzoli & Isles, #1)
tess gerritsen
D
dahanelerneler
08.02.2015
10/10
Bu yazarın ilk okuduğum kitabıydı.Arkadaşımın tavsiyesiyle okudum.Biraz uzun bir süre tuttu bitirmem ancak kitabın akıcılığından değil,benden ötürü sebeplerden dolayı.Kitap,hiç sıkmadı,Tess Gerritsen okumaya devam edeceğim. :)
Baskı: Cerrah (Rizzoli & Isles, #1)