D
dahanelerneler

08.02.2015

10/10

Bu yazarın ilk okuduğum kitabıydı.Arkadaşımın tavsiyesiyle okudum.Biraz uzun bir süre tuttu bitirmem ancak kitabın akıcılığından değil,benden ötürü sebeplerden dolayı.Kitap,hiç sıkmadı,Tess Gerritsen okumaya devam edeceğim. :)

Baskı: Cerrah (Rizzoli & Isles, #1)