A
ayfesa

21.02.2015

5/10

Başı fena olmadığı halde devam ettikçe kötüleşti. Sonu ise pembe dizi okumuşum gibi hissettirdi. Sayfalara yazık...

Baskı: Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)