j. a. redmerski
21.02.2015
Başı fena olmadığı halde devam ettikçe kötüleşti. Sonu ise pembe dizi okumuşum gibi hissettirdi. Sayfalara yazık...
Baskı: Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)