V
verity

02.12.2014

10/10

Seneler önce okumuştum. İkinci okuyuşum. Yine çok beğendim harikaydı. Kahramanların arasında geçen diyaloglar, hissettirmeden sizi duygudan duyguya, düşünceden düşünceye sürüklüyor.

Baskı: Örümcek Kadının Öpücüğü