hande altaylı
22.05.2014
Çok güzel, çok ilginç, çok sıradışı diyemem ama okumaya değerdi. Oldukça akıcı bir kitaptı. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz bir bakmışsınız kitap bitmiş. Dili de iyiydi.
Baskı: Kahperengi