B
burcusütçü

30.05.2014

8/10

Konu güzel,ilgi çekici fakat yazarın anlatımı çok yavan kalıyor,diğer romanlarında da aynı şeyi hissettim.Basit,kısa,insanı yormayan,düşündürmeyen cümleler.Ama yine de yazar kendini okutmayı başarıyor.

Baskı: Piruze: Şam'da Bir Türk Gelin