Kuşlar da Gitti
Kuşlar da Gitti

yaşar kemal

E
efendi zibidi

22.06.2014

8/10

Hikaye güzeldi. Okurken beni rahatsız eden tek şey diyaloglarda karakterlerin papağan gibi aynı kelimeleri tekrar edip durmaları oldu. Bu çok saçma bir tercih olmuş.

Baskı: Kuşlar da Gitti