
Kuşlar da Gitti
yaşar kemal
E
efendi zibidi
22.06.2014
8/10
Hikaye güzeldi. Okurken beni rahatsız eden tek şey diyaloglarda karakterlerin papağan gibi aynı kelimeleri tekrar edip durmaları oldu. Bu çok saçma bir tercih olmuş.
Baskı: Kuşlar da Gitti

yaşar kemal
22.06.2014
Hikaye güzeldi. Okurken beni rahatsız eden tek şey diyaloglarda karakterlerin papağan gibi aynı kelimeleri tekrar edip durmaları oldu. Bu çok saçma bir tercih olmuş.
Baskı: Kuşlar da Gitti