
Efsane (Efsane #1)
marie lu
O
ozgevedugme
20.01.2015
2/10
beklentimi yüksek tuttuğumdan mıdır nedir bilemedim ama sevmedim, zoraki bitirdim....yazım hataları çileden çıkartacak düzeydeydi üstelik...seriye devam etmeyi düşünmüyorum...kesinlikle okuyun diyemem okumanız bir şey kazandırmaz, okumazsanız da kaybetmezsiniz yani...
Baskı: Efsane (Efsane #1)