O
ozgevedugme

20.01.2015

2/10

beklentimi yüksek tuttuğumdan mıdır nedir bilemedim ama sevmedim, zoraki bitirdim....yazım hataları çileden çıkartacak düzeydeydi üstelik...seriye devam etmeyi düşünmüyorum...kesinlikle okuyun diyemem okumanız bir şey kazandırmaz, okumazsanız da kaybetmezsiniz yani...

Baskı: Efsane (Efsane #1)