samantha grace
02.06.2014
Çok da beğenerek okuduğum bir kitap olmadı,çevirisi iyi değildi,kurgusu güzeldi ama çevirisi iyi olmayınca akıcılığı da kalmamıştı.
Baskı: Aşkta Yalan Olmaz (Beau Monde, #3)