K
karaseyda

02.06.2014

3/10

Çok da beğenerek okuduğum bir kitap olmadı,çevirisi iyi değildi,kurgusu güzeldi ama çevirisi iyi olmayınca akıcılığı da kalmamıştı.

Baskı: Aşkta Yalan Olmaz (Beau Monde, #3)