orhan kemal
18.08.2013
Kitabın ilk sayfasında Orhan Kemalin kendi el yazısıyla eşine küçük bir notu var:'Yıllardır kahrımı çekmekten usanıp yorulmayan,cefakar karıma...' okumaya değer..kitaplarında yarattığı serseri karakterlere bayılıyorum...
Baskı: Cemile