S
SiHiRLi_PeRi

05.06.2014

10/10

Ben kitabı begendim espiriler güzeldi,şaşırtıcı ve akıcı bir kitapdı.Kitabın bir yerinden sonra tahminde bulunmaya başladım ve tahminimde yanılmadım ki çoğu kişi o noktayı yakalıyacaktır :) İkinci kitabı merakla bekliyorum.

Baskı: Kötü Çocuklar - Soluk Soluğa