K
kitapkurdu01

05.06.2014

8/10

İlk kitap kadar heyecan verici olmasada severek okuduğum bir kitap oldu tabi bazı yerlerinde America'ya sinirde oldum ama yinede iyi kitap

Baskı: Elit (The Selection, #2)