K
kitapkurdu01

05.06.2014

9/10

Kesinlikle çok güzel bir novella eğer seriyi okumuş olanlar kararsız kaldıysa cevabım şu: Kesinlikle okumalısınız! Maxon ve Aspen'i daha iyi anlıyorsunuz bu kitapta. Yazar yine iyi iş çıkartmış :)

Baskı: Saraydan Hikayeler - Prens ve Muhafız (The Selection, #0.5, #2.5)