5/10

şükür bitti dediğim ve anlatımını çok basit ve sıkıcı bulduğum bir kitap oldu..devamını okumayı bile düşünmüyorum..ne iğrenç bi baş karakterdi..mantıyı eliyle yemesi yapmacık tavırları..sıkıntı basıyor insanıı :)

Baskı: Hazel (Aşk Serisi # 1)