7/10

Anlatımı ve kurgusunu çok beğendim, yazar farklı bir hikaye çıkarıyor karşımıza, serinin diğer kitaplarını henüz okumadım ama hikayenin devamını merak ediyorum ve en kısa zamanda tamamlamak niyetindeyim :))

Baskı: Düşüş (Düşüş, #1)