alexandra bracken
05.08.2017
Bu seriyi beğenen de var beğenmeyen de ben beğenen taraftayım benim için güzel bir distopya oldu ve tavsiye ederim.
Baskı: Karanlık Zihinler (The Darkest Minds, #1)