
Yerde (Up in the Air #3)
r. k. lilley
6/10
Serinin en kötü kitabıydı.İlk kitaba 7,İkincisine 8 puan vermiştim.Özellikle ikinci kitap çok akıcıydı ama bu kitap bitmek bilmedi.Koca kitap hep aynı olaylar etrafında döndü durdu.Yerde kitabı benim için hayal kırıklığı oldu.Bundan sonra Mr.Beatiful yani 3 kitabın James'in bakış açısından olan kitabı alır mıyım bilmiyorum.Sanırım seriye bu kitap ile veda etmiş oldum.
Baskı: Yerde (Up in the Air #3)