E
emel elif

30.06.2014

9/10

gayet eğlenceli, nefret, ibret ve tespit dolu bir kitap. Yok, yüksek edebiyat filan bekliyorsanız, Dostoyevski okuyun daha iyi tabii. http://sebepsizyazarlasma.blogspot.com.tr/2014/06/tamam-m-tatlmm.html

Baskı: Ben Türk Kızı Nasılım