neil gaiman
25.06.2014
Kitap akıcı ve hoştu bence. Fantastik ögeler fazla olduğu için sevmeyenler olabilir ama bence fantastik ögeler çok güzel renk katmıştı. Gaiman seven herkesin okuması gerek.
Baskı: Yokyer